dissabte, 13 d’octubre de 2007

IM Hawaii...quina nit més llarga ens espera

Som a una hora, per a que a l'altra part del món, comenci la prova més important del triatló, o potser la més mediàtica, l'Ironman de Hawaii. Ens espera una nit llarga davant l'ordinador per veure com va la cursa...mentrestant us fico aquestes fotos que han arribat des de Kailua Kona....calentetes, calentetes i acabades d'arribar !!!




Cameron Brown durant el check-in, serà molt prop de les primeres posicions


Craig Alexander, possiblement una de les sorpreses d'aquesta edició


Eneko Llanos, la 5a. posició de l'any passat li sap a poc, ...aupa !!!

Faris Al-Sultan ja sap el que és guanyar a Hawaii, i juntament amb Normann Staedler, serà un dels fronts de la batalla amb Chris McCormack

Laurent Jalabert, en la seva primera experiència hawaiiana...bonne chance !!!



Luke Bell, a confirmar que pot estar molt més a dalt en la classificació

La seva batalla amb Kate Major, serà d'especial interès, amb permís de les sorpreses i de la incombustible Natascha Badmann

Chris McCormack, el favorit per molts, però haurà de fer front als kaisers alemanys

La sempre simpàtica i incombustible Natascha Badmann al Nation Parade

Dos cops ha creuat Normann Staedler en primera posició la meta de Hawaii, gràcies al seu poder en el segment ciclista. Per tornar a fer-ho un cop més, haurà de fer front a una dura batalla juntament amb McCormack, Faris i alguna que altra sorpresa


Darrers entrenaments, dijous 11 a les 07.00 h AM, 48 h abans del dia "D"



Rutger Beke, no és favorit, però personalment per mi no seria cap sorpresa que pugués donar "la campanada" aquest any...ja veurem, good luck !!!

Tobjorn Sindaballe, disposat a fer dels millors parcials en la bicicleta.

8 comentaris:

robert mayoral ha dit...

què per quan ens apuntem nosaltres???
jo de moment i veient que no tinc gaires opcions m'apuntaré a la lottery!!

Rosermm ha dit...

Ha estat un Iron Hawaii estrany, veritat?,
entre l'accident de na Natascha ( dona impressionant,per jo..),mala sort de na Virginia, la no sortida den Faris..

Joan Marc ha dit...

Robert, jo tampoc tinc cap possiblitat, però li vaig prometre a l'Enric Boldú, que si un dia ell es classificava, jo hi seria lli per fer-li les fotos, o sigui, que no ho descarto algun dia anar-hi.

Doncs si Rosa, una pena lo la Natascha, pèro encara va tenir valor per demanar una bici de recanvi i seguir, però finalment va haver de resistir. També una pena lo de la Virginia, un altre any ho farà millor, segur, i del tema de'n Faris, doncs, això ens pot passar a tots, la ventatja és que a ells no els hi costa tant acom a nosaltres la retirada.

Una abraçada per "ses illes"

Byk ha dit...

Hola Joan Marc, soc de La Sénia i segueixo el teu blog, em podries explicar com va això de classificarse per Hawai, s'ha de fer un temps en concret o a cada ironman aquest varia?? Gràcies, es simple curiositat! et felicito pel nou blog molt interesant!!

Joan Marc ha dit...

Per poder classificar-te a l'IM de Hawaii, ho has de fer en les diferentes proves que es fan durant l'any, tant en distància IM com en 1/2 IM. A cada competició hi han assignades unes places per cada grup d'edat, i llavors has de conseguir aquesta plaça per posició , no per temps. O sigui, si en el grup d'edat 35-39 hi han 10 places, doncs has d'entrar dels 10 primers del teu grup d'edat. A vegades hi ha gent que renuncia a la seva plaça i llavors passa al seguënt. També et pots apuntar a una loteria que fan, que si et toca tens un slot sense haver-te classificat ( un amic de Madird va ser a Hawaii d'aquesta manera).
Si tens més dubtes, envia'm un mail i t'ho explico millor potser

Gràcies per seguir el meu bloc


salutacions per la Sènia !!!!

Alex ha dit...

Hola joan soc el alex, amic de Bernat,Robert i tota aquesta colla.
Nomes era per dirte que el teu blog va ser el primer que vaig mirar i em va motiva a fer Triatlons.
Em sembla molt bo i espero parlar algun dia amb tu!!
Crec que ens vem creuar a Banyoles!!
Una abraçada!!
Per cert!!
Molt guay aquet nou!!

Gabriel ha dit...

Emhorabona pel blog, és molt xulo. Algún dia, d´alguna manera o altra provarem d´estar allà.

Salut

Anònim ha dit...

itself flight idma reinforce esdne surfaces rpls gdaa inpatient conversation alright
lolikneri havaqatsu