diumenge, 28 d’octubre de 2007

Impresionant...!!!

El nostre amic Robert Mayoral, avui diumenge s'ha cascat la Marató del Mediterrani amb un temps de 3:20:26 h. Però.......es que diumenge passat va fer la d'Amsterdamm amb un temps de 3:13:45 h.
Ah, i això encara no s'acaba aqui....diumenge vinent vol fer....els 100 km de Perpinyà !!!!
Vaja, que la marca Duracell hauria de pensar seriosament la possiblitat d'un patrocini ben encertat en la figura d'aquest sabadellenc.
I recordar-vos també, que un altre amic, Jordi Vilargada, ha fet també la Marató del Mediterrani amb una gran marca de 3:34:19 h. Divendres nit, al sopar ambs els Gamilliga boys vaig apostar per una marca de 3:30 h. M'han faltat 4 minuts de res. Moltes felicitats als dos !!!!

4 comentaris:

robert mayoral ha dit...

gràcies pel post, Joan Marc!! aquesta marató, per això, he patit des del principi, els 100 de moment perillen pel meu estat dels peus!!! fan un "goig""

Rosermm ha dit...

Aquest home és increible, no se que li dóna per mejar la seva dona, a veure si li passa les receptes a la meva parella.
Per cert Joan Marc, tu tampoc et quedes enrera.
R

Joan Marc ha dit...

No és falsa modèstia, però jo em quedo força enrera de l'amic Robert, però ben prop per admirar-lo com ho fa molta gent.
Salut al.lota !!!

Jordi ha dit...

Gràcies per el post.

Feliciats per les dots d'adiví, a partir d'ara ja t'aniré preguntant ;-)

Eps! donc fe de l'estat lamentable dels peus (part superior bamba dreta tacada de sang) i de veure'l a "l'hamaca" de la Creu Roja passant per "la tortura" de torn.