diumenge, 7 d’octubre de 2007

Nou bloc

A partir d'avui, enceto nou bloc a la xarxa. Ja feia temps que tenia ganes de canviar alguna cosa, i finalment m'he decidit. Canviaré una mica l'estil que venia portant els dos anys anteriors, i no centrant-me tant en ficar els entrenaments, i postejant altres temes interessants per mi, i espero que per tots els que el llegiu..............................però amb la finalitat sempre de...algun dia arribar finalment a Ítaca.
Benvinguts a bord, i gràcies.


Joan Marc

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Enhorabona per el nou blog i el nou disseny !!!

Ara et seguiré per aqui, en un 2008 que serà dur però, esperem que molt satisfactori per nosaltres ;-)

.. i ja arribara el día en que assoleixis Ítaca .. i espero estar allà per veure-ho.

Ironyoyito ha dit...

Ep, aquest blog pinta xulo. Espero que tot et vagi bé, però recorda que Ítaca és el viatge, o sigui, dia a dia gaudeix de tot el que tens!!!

Camí de Roth ha dit...

Xe quina alegria, amic !!! Et veig de puta mare i amb més forces que mai. M'agrada molt el teu nou bloc. El trobe d'allò més encertat. Estic més que segur que tens molt més coses que dir que tot el que envolta el triatló. Et faig un truc d'ací no res i xarrem. Estic rumiant per al 2008 fer una coseta que feu pel teu poble... No sé què d'Ironcat o no sé que hòsties. ;-) Ho dic amb el morro apretat: estic encetant un projecte empresarial i no com anirà la cosa. Bé amic, xarrem aviat. Records a la família.