dimarts, 20 de novembre de 2007

Mobilitzats...!!!!


Desconec les xifres actuals de la gent que té un mòbil, és més, suposo que deu haver-hi molt poca ja sense aquest enginy, incloent amics i gent coneguda que sempre van ser reacis a la seva utilització, i que finalment van caure en la temptació o necessitat.
En el entrenaments amb la bicicleta sempre el porto, un parell de cops m'han salvat, i sempre puc treure alguna que altra foto interessant dels llocs per on passo.


Però no volia parlar-vos d'això, sino del que ha canviat avui en dia la manera de comunicar-se gràcies o degut a la telefonia mòbil. Abans quan trucavem a algú, sempre preguntàvem: - hola, com estàs?..................i ara, el primer que sen's ocorreix dir és:- hola....on ets?.....ja està, resulta que una de les grans finalitats de la telefonia mòbil que era donar-te més llibertat de moviment podent estar igualment comunicat, va i ara, resulta que no.......no anem bé.


Després està el tema del llenguatge que s'utiliza per enviar els missatges ( altrament dit SMS ). Es mengen la meitat de les lletres, les vocals...etc, més d'un cop he tingut que rellegir algun missatge un parell o tres de cops per entendre'l...que si A10, k fs?, xfvr, .....amb lo poc que costa escriure adeu, què fas? i per favor......


I per acabar d'arrodonir-ho, imagineus la cara que un arriba a fer, quan una noia et diu: fes-me una perduda !!!!......si agafes la frase fora de context........uffffff, igual se'm surt la cadena.....






8 comentaris:

Manel Guerra ha dit...

Jo me'n se d'un que era reaci, reaci a tenir mòbil i ara el porta a tot arreu... (tot i que no em truca mai ningú!)

El que està clar és que el mòbil està aqui segurament per quedar-se i que evolucionarà molt, molt... per passar, potser, més a ser un dispositiu on emmagatzemem tota la informació que ens és necessària pel dia a dia, tant per oci com per feina, intercomunicat amb una xarxa on no importarà si ens comuniquem amb dades, veu, imatges...

robert mayoral ha dit...

què bo lo de la xati!!!!
depèn qui ho digui pot resultar perillós!!!

Joan Marc ha dit...

Ui quina gràcia, dos vallesans, un d'Egara i l'altre de Sabadell.
Pos si Manu, ho deia pensant en tu
allò dels reacis, però bé, crec que tu deus ser dels pocs que li deus fer un bon ús. Una abraçada a les noies de casa.
Robert, sabia que t'agradaria lo de: fes-me una perduda !!!, però si ho mires ben bé, algun cop es podria donar el cas de confusió....o no!!!
salut a tothom

Rosermm ha dit...

Ostia, molt bo.. i 100% d'acord.. Encara que el meu primer mòbil ho vaig tenir fa 5 anys, em nego a fer inversions en aquests aparells i a utilitzar-lo de manera absurda com companys que quedem per a veure'ns i em criden minuts abans per dir-me: "ja vinc”...

Jordi ha dit...

Quanta raó tens !!

Jo també era dels reacis, però ja m'han recollit 2 cops en sortides de bicicleta que es veuen tallades per averia greu.

Salut company !!! i això de la perduda ... "corramos un tupido velo" ...

Manel Guerra ha dit...

Òndia, resulta que el Robert Mayoral és quasi veí de Sabadell i ens hem d'anar a trobar al bloc d'un "ebrenc"... ;·)

Clar que donat el meu perfil esportiu és difícil que ens trobéssim rodant o corrent...

Eeeem.. bon ús... més aviat nul... allò d'un sms per comprar pà i para de comptar... una mica trist, tot plegat ;·)

Salut!

Pau Enric Adrià ha dit...

Hola joan marc sóc adrià d'alcanar que entreno al aqui amposta.JUNTAMENT
amb pau de xerta i enric, els triatletes del centre de tecnificacio de les terres de l'ebre em creat un blog, aqui et deixo la direccio, si vols pegar un vistasso!
gràcies
http://www.triatletesctete.blogspot.com/

Joan Marc ha dit...

moltes gràcies Adrià, fico un enllaç del vostre bloc al meu.
Hi podrieu penjar els enternaments que feu, així tots podem aprendre molt més sobre fisiologia de l'entrenament

salutacions als tres

Joan Marc