dimarts, 29 de gener de 2008

Entrenaments 28 gener - 03 febrer 2.007

dilluns 28/1/08
07:00h natació 0:20 h - 1.000 m continuos i molt suau.
19:00 h carrera 1:35 h - 17 km : 15 ' escalf. + 7 x 2.000 + 10 ' suaus

1...9'05"...166 ppm av /recup 1'
2...9'03"...164 ppm av /recup 1'30"
3...9'06"...167 ppm av /recup 2'
4...8'58"...169 ppm av/ recup 1'30"
5...9'08"...168 ppm av/recup 1'
6...8'55"...172 ppm av / recup 30"
7...9'11"...176 ppm av

Ultim entreno de qualitat abans del diumenge a Granollers, dimecres rodaré una horeta suau i prou.

dimarts 29/1/08
07:00 h natació 0:30 h - 1.400 m continuos amb estils i suaus, cansat d'anit, poc temps de recuperació entre l'entreno d'anit i el d'aquest matí.
13:00 h ciclisme 1:43 h - 46 km . Rodant suau que les cames m'han recordat que anit "hi va haver guerra". 26,7 km/h - 116 ppm av - 152 ppm max.

dimecres 30/1/08
06:10 h carrera 0:50 h - 9 km . Ultim entrenament abans de la Mitja Marató de Granollers, suau, amb fresqueta, i rodant al final per la gespa de la pista ( algu es va deixar la porta oberta anit). 148 ppm av - 169 ppm max.
07:00 h gimnàs. Peses 8 x 3 x 20 rep. + abd./lumb.

dijous 31/1/08
** descans ***

divendres 01/02/08
07:00 h natació 0:35 - 1.600 m: 400 estils escalf. + test 1.000 (16'48") + 200 suaus estils.

dissabte 02/02/08
** descans **

diumenge 03/02/08
10:30 h carrera 1:38 h - 31 km. Mitja Marató de Granollers. A pesar del temps (1.38:26 h), i pensant que volia baixar de 1:36:27 h, estic força content. La gentada que erem a la sortida i les característiques del circuit fan que el millor per intentar baixar aquesta marca sigui en un circuit on les característiques siguin semblants ales mateixes on la vaig fer l'any passat, o sigui en un circuit força pla.

Vaig sortir disparat amb en Jordi i l'Oscar, però als primers km ja vaig comprovar que aquell ritme era arriscat per mi, i amb les ppm pels núvols, així que els deixo sobre el km 3 i jo a la meua !!!
Passo els 10 km en 48' (perfecte, ni més ni menys) i partir d'allí ....marica l'últim....accelero i em fico a 4'20" força estona, accelerant a les baixades i controlant els pols a les pujades. Al km 14 un "amago" de rampa al isquio dret em recorda que anar a 4'00"/km és perillós per mi, regulo una mica, i em passa i a la pujada després del km 15 ( al darrer avituallament) tenso la corda i me'n vaig del grupet que més o menys anavem junts. Només em segueix un atleta que al crit de " que fort vas", em fa pujar l'ego de manera sobtada. D'aqui fins al final esgarrapant segons al cronòmetre, el pulsòmetre ja no baixava de 175 ppm, i m'encego amb la idea de la marca, però al km 18 ja veig que no podré, res..., estava eufòric igualment, no deixo d'apretar en cap moment, saludo a Xavi (company de Carme), i poc després veig a Tocola amb el seu AUPAAA....acabo molt fort, fins a les 190 ppm , sense baixar marca, però del tot sencer, fent una cursa de menys a més, i acabant a tope.

Les cames molt tocades, però clar és normal, senyal que el tren anava ràpid.
Els meus numeros: temps final 1:38:26 h , posició 2091, 168 ppm av - 190 ppm max.

Ara, a pensar en la Marató de Barcelona, a recuperar-se i seguir entrenant .


Els darrers metres de la Mitja, apretant les dents....................( foto: Tocola)

A l'arribada, amb Jordi Vilardaga i Enric Boldú ( foto: Tocola )

resum setmanal

natació 4.000

ciclisme: 46 km

carrera: 47 km

gimnàs: 1 sessió

hores entrenament: 7:51 h

Setmana de descàrrega, penúltima abans de la Marató de Barcelona, en la que he reduit molt el volum d'entrenament, i he descansat dos dies sencers + una dia de fisio, i que havia fet coincidir amb la Mitja de Granollers.

6 comentaris:

keLermAn ha dit...

Nanu, m'agrada molt la plantilla aquesta, vaya restyling li has fet al blog.. molt guapo! Ja deia jo que hi havia algo que no quadrava... seguia entrant al vell... jajajajaja! Lo fort que fins avui no he vist lo del nou blog! Soc un cas...

Per cert, d'on has tret la plantilla aquesta.. va casca! ;)

Slts!

robert mayoral ha dit...

lo del descans a les sèries diferent tocava així o ho feies per sensacions i/o pulsacions??
fins diumenge!

Joan Marc ha dit...

Kel, no passa res, ja sabem que ets una mica despistat, no canviaràs.............la plantilla la vaig treure de :http://www.wpdesigner.com/

Robert: les recup. tocaven així, i seguint els savis consells del mestre Pep, a veure si em surt bé la marca del diumenge a Granollers, ens veiem allí!!!

Jordi ha dit...

400 estils esclaf .. suposso que vol dir escalfament, no? i fas papallona?

Fins diumenge a Granolers, on volarem, nen!!!!!

Ironxevi ha dit...

Ei Joan Marc, un plaer haver-te saludat de nou avui a Granollers.

Anònim ha dit...

Joan Marc!
un plaer haver-te tornat a saludar desde l´ironcat´07. m´alegro que estiguis millor del que et penses i que els entrenos t´estiguin sortint tant bé.
ens veurem avait i ja quedarem per a entrenar junts.

jordi antolí