dimarts, 12 de febrer de 2008

3 anys !!!

Avui mateix, a les 10:25 h , farà exactament 3 anys que vaig veure com el meu fill Aleix arribava a aquest món, a omplir casa nostra de rialles i jocs, de petons i abraçades, i de moments que mai oblidaré.

Ell encara no ho sap, però també forma part del meu viatje cap a Ítaca, i ben segur, molt aviat, serà testimoni de l'arribada a port....i llavors serà el moment de tancar un cicle, i d'encetar-ne un altre de nou....Moltes Felicitats "xocotet" !!!




14 comentaris:

Jordi ha dit...

Felicitats família !!!

i cuida't d'aquestes angines, nen !!

Mariona ha dit...

Petons per l'Aleix. Molt bo el post de tòpics i típics, jajajajajjaja... :P

Manel ha dit...

Moltes felicitats... per tots!

Jo d'aquest no me n'oblido perquè em va enxampar dalt de tot d'una muntanya!

Tres anys! Redéu!

Byk ha dit...

Moltes felicitats per Aleix!!

Joan Marc ha dit...

Aleix m'ha dit que us digui a tots..............que moltes gràcies !!!

Amic Manel, tu de les coses importants....mai te'n oblides, la teva memòria té unes 1.500 Gb de capacitat, jajajaja....una abraçada

macià ha dit...

MOLTES FELICITATS ALEIX! I tu cuida´t,que ja queda poc per la marató.

Rosermm ha dit...

Molts d'anys Aleix!!!!

bernat teresa ha dit...

Anys i anys, per molts anys
a la una per molts anys...

Moltes felicitats, petit Fons. Creix, creix i continua creixent. Agafa tot el que puguis del pare, perque es del millor que volta per aquest mon.

Un peto enano!!!!

Talin ha dit...

Felicidades!!!

Como pasa el tiempo verdad!

robert mayoral ha dit...

moltes felicitats a tots 3! una mica tard però més val tard que mai!!
a disfrutar a tope que sens dubte els petits són qui ens donaràn els millors moments de la nostra vida...
és clavat a tu...

Anònim ha dit...

Felicitats per aquest nen tan guapeton! Dèu meu, que tremolin les nenes d'aquí poc!

Toni Arco

sprintcraig ha dit...

Felicitats! una mica si que s'assembla a tu, però hi ha un butanero a Amposta que és clavat al Aleix... jajaja

Gorka ha dit...

Zorionak!!!!

Vay tío más elegante!!! 3 años!!!!!

Una abraçada!!!

Gorka

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Em recorda a les fotos dels meus aniversaris quan tenia aquesta edat. Que maco!! Felicitats endarrerides a l'Aleix i també als pares