dilluns, 25 de febrer de 2008

Inoportuna...


Avui he passat per la fisio, i així m'ha deixat el peu, després de manipular-lo una bona estona, fent-me veure les estrelles i part de la galàxia, per esbrinar exactament què és el que em passa al peu dret.

Sembla ser, que finalment és una inflamació d'un dels flexors dels dits, que fa que només s'imflami en el moment que hi ha impacte, perquè segons quines manipulacions ni el sentia.
Hem decidit aplicar antiinflamatoris, i 6-7 sessions d'ultrasons, i banys de contrast d'ara fins dissabte, per veure si podem salvar-ho ....o no. Ja veurem que farem, però la Marató de Bcn m'espera, i aquesta visita ( de la inflamació) ha estat ..."inoportuna", més que mai.
Si desapareix la inflamació, seré a la línia de sortida, però pinta malament, tota la setmana passada sense córrer, i als primers 7 km de dissabte sorgeix de nou el problema, doncs....pinta malament, malament......però paciència i pensar en positiu.


4 comentaris:

Jordi ha dit...

Anims noi!!!!

Si surts, a veure si et veig i et puc fotre 4 crits d'anim!!!

Sort nen!! i cuida`t.

Anònim ha dit...

Hola Joan marc,
sóc Jordi Antolí (jag75). debuto en el teu blog (molt bo, per cert)i sols puc dir....
ostras!!!
molta sort, espero que puguis ser-hi a la línia de sortida aquest diumenge (així serà, segur).

ànims,

jordi

Oriol ha dit...

Bones Joan Marc!

Sóc l'Oriol Nomen, m'estreno també com en Jordi en el teu blog.

També comentar-te que el blog molt maco.

Espero que puguis arribar al diumenge en condicions, ànims!! Jo també hi seré.

Aquest any estic preparant la meva estrena en IM que serà a l'Ironcat a l'Ampolla.

Per cert, sóc del cantó, de L'Hospitalet de l'Infant. Algun cap de setmana podriem compartir tirada llarga de bici ;)

Salut!!!

Pluriesportista ha dit...

Anims noi! jo crec q estic patint una lesió semblant. No impedeix correr però vas motant el dolor..i sobretot quan la cosa es refreda. Sort x BCN q segur q estaras a la línia de sortida...i tb d´arribada!