dimecres, 6 de febrer de 2008

Tòpics i típics


Cada cop que vaig a participar en una mitja marató, em fixo en els comentaris de la gent que hi participa, i curiosament, sempre venen a ser els mateixos, que canvien segons els diuen abans, durant o després de la cursa, i si us he de dir la veritat......la majoria de la gent menteix, i ara us fico uns exemples:

Mentida nº 1 : excusa del costipat

-Hola, com estàs?
-Hola, doncs mira, fa dies que arrastro un costipat que no em deixa entrenar.

(No sol ser un costipat, sino un parell d'estornuts i el nas que de quan en quan raja una mica més, i que no el deixa entrenar tampoc és veritat, almenys 3 dies a la setmana ho fa.)


Mentida nº 2: "vinc a rodar"

-Hola, que vols fer avui?
-Vinc a rodar, no em trobo bé, i a més porto dies sense entrenar per un costipat ( enllaçant amb la mentida nº 1)

Resulta que venen a rodar, i finalment són capaços de "rodar"a 3'30"/km.......això no cola !!!


Mentida nº 3: no entreno

-Deu n'hi do com vas de fort, no? deus entrenar molt....
-Que va, fa setmanes que no aixeco el cap, i entre la dona i el fill no em deixen entrenar.....

Una altra típica mentida, la majoria entrenen un mínim de 3-4 dies, i a sobre es cuiden, i quan arriben a casa li expliquen maravelles a la seva parenta que si.....he anat a 3'15" pelats ( i ella es pregunta, què és això, el preu de la carn de vedella aquesta setmana?....), que si tinc bones sensacions pel diumenge, que si segueixo així faré la marató en menys de.......Au va, que ja ens coneixem tots !!!


Mentida nº 4: no m'he trobat bé !!!

-Com ha anat?
-Doncs no molt bé, no he baixat de 1 h XX minuts, i havia entrenat per baixar, però.......el circuit no era idoni, i amés feia molt de vent. ( aquesta és típica, típica.....).

Resulta que molts voldrien un circuit totalment pla, sense cap desnivell apreciable per les nostres cames, i a més sense vent....o com a mínim vent a favor..........au va, què sou atletes o futbolistes?

I mira que costa poc dir que has entrenat molt, ...que has estat costipat però has seguit entrenant, .....i que la marca que has fet és la que sols fer normalment, i que si baixes 30" és tot un èxit, .....i que feia molt de vent però que no ha estat un impediment................................

11 comentaris:

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

GENIAL aquest post Joan Marc!! Espero que tingui tantes parts com Rocky
Jo hi afegiria (sobretot entre triatletes) el que ha fet la sortida de 3h en bici el dia abans, i que després fa la cursa de la seva vida.
També els de "durant": anem junts i de tranquis, i al km1 ja s'escapa sense avisar; o el "tira, tira, que vaig petat", i es queda uns metres endarrera per passar-te a l'últim km

Una abraçada
Dani

keLermAn ha dit...

jajaja! Molt bo Joan Marc.. molt bo!
Tens mes raò que un Sant!
Slts!

Ironxevi ha dit...

Realment son els comentaris que se sent sempre, com dius, avans, durant i després de les curses. A vegades s'em queda cara de tonto i pensant, perque collons entreno, si altres estan fotuts, lesionats i sense entrenar després arriben primer?

Alex ha dit...

Tota la raó amic!!
jajajajajaja
A mi quan em diuen aixó estic mes alerta, per que está a punt de caure un pal!!
Salut

Anònim ha dit...

Això és el que li deia a la meva dona i no s'ho creia. Ara ella competeix i ara sí s'ho creu!

Ep, que jo per la Mitja ja vaig dir que volia baixar marca, eh! Està escrit!

Toni Arco

Santi Pons ha dit...

Joan Marc,
feia temps que no reia tant llegint un post!!!! quina raó tens!!! Una salutació

robert mayoral ha dit...

molt bo elpost,quanta raó que tens...jo com a mínim dir que no entreno no ho puc dir....ara bé lo de rodar sí que és de la meva collita...jejejeje

Rosermm ha dit...

GENIAL Joan M, genial, genial, el millor post que he llegit fa temps.
Si poguéssim votar els post, el teu es duria el màxim rànquing.. Molt bo i cert com la vida mateixa. Cony, el dissabte passat 3d'aquests els vaig escoltar.., sempre igual, sempre plorant, podria muntar una guarderia..

jose maria ha dit...

Joan Marc, molt bo, però t'has deixat aquell tipic de la gent que els preguntes i et diuen "aquest any no entreno com l'any passat" i te fumen una palissa desprès que no t'ho expliques, preguntes als del seu club ite diuen ooooooh! que t'ha fotut lo pèl com un beneit...posaria noms,,,cognoms i diverses proves diferentes.
En tot això, val més anar d0innocent, per be que te surtiguen los entrenos has de dir que no vas ni en piles.
Saludos J.M. a vore si quedem algun dia per sortir, que començaré a preparar la quebranta i vull fer sortides llerguetes.

Triatletes C.T.E. Terres de l'Ebre ha dit...

Ei Joan Marc, molt bé!
Tens tota la raó, però sinceramnet, a que algun cop tu també n'has dit alguna, de mentida d'aquestes? jaja
vinga ja ens veurem per la piscina!
Aquest diumenge a Reus!

Triatletes C.T.E. Terres de l'Ebre ha dit...

Per cert avui al duatló de Reus, ho sentit desde tots el costats, i he pensat en tu!jaja