dimarts, 13 de maig de 2008

Aigua...!!!!


Aquest cap de setmana, m'he hagut de mullar...i força en els meus entrenaments, degut al temporal de llevant que hi ha hagut a tota la costa de la Mediterrània, i els aiguats han estat considerables, i a la vegada.......molt beneficiosos, degut a l'escasetat d'aigua que hi ha en tot el territori. Afortunadament, a la meva zona, no hem patit encara per aquest problema, però aquest cap de setmana els comentaris de la gent giraven tots en el mateix sentit, .......i quina aigua més bona que està caient !!!!


A mi, personalment em fot que plogui, però aquest cop m'he contagiat de l'alegria popular i he vist amb somriures inclosos la preciada pluja que queia aquest dies, incrementant les reserves per aquest estiu, i inclòs retardant segons en quina zona, les mesures restrictives previstes ................no sé on va ser, però un cop vaig llegir que en el futur, totes les guerres vindran donades per la obtenció de ....l'aigua !!!!............així és la nostra espècie, ja sigui petroli, ja sigui aigua.......sempre estem preparats per la guerra............quina tristor.

1 comentari:

Manel ha dit...

Ben bona que és, l'aigua, ja tens raó... tot i que encara hem d'aprendre a gestionar-la bé i no a malgastar-la com uns nous rics...

I d'això que dius de les guerres, no cal anar gaire al futur, no: mira Darfur, al Sudàn, els conflictes i desplaçaments vénen donats pels problemes de la sequera a la zona, que canvia els modes de vida de pastors i ramaders, o mira què podria passar entre Turquia i Irak (o el que en queda) si els turcs algun día tanquessin l'aixeta del Tigris i l'Eufrates... son un parell d'exemples extrems, però no estem gaire lluny, no.

Tant de bò no hi arribem.