dimecres, 21 de maig de 2008

Crash Test Dummie

Això és el que semblava jo dissabte passat, fent proves d'impacte contra un terra mullat, durant la meva 5a. intentona. Un cop més no va poder ser, i aquest cop per una imprudència meva.

Recordeu bé que per haver perdut 5 batalles, no hem perdut encara la guerra................seguim el viatge fins a Ítaca !!!

Us fico una foto, gentilesa de Ruben Almendros ( eskerrik asko) , moments abans de caure, ja que penso que millor recordar aquest moment que no d'altres més desagradables.

Fins aviat...........i moltes gràcies a tots/es.


8 comentaris:

Byk ha dit...

Tranquil que guanyaras la guerra!! molts d'anims crack!! estas be de la caiguda??? cuida't!!

Jordi ha dit...

Molt bon títol i ja denota clarament el teu bon estt d'anim!!!

Ens veiem al 6è round!!!!!

Oriol ha dit...

No tinc cap dubte que la guerra és teva! A recuperar-se i a donar guerra!

triaitor ha dit...

Mark Allen corrio 7 veces en Hawaii antes de ganarlo en 8 ocasiones....

Tr3sk ha dit...

Moltes gràcies per fer posible el meu "debut" en l'Irocat...no olvidaré mai akest fantàstic e inolvidable cap de setmana!!

L'any que vé repetim..quien la sigue la consigueeeeeeeeeee!!

B3sitos

Alex ha dit...

Joan marc ets un crack i no per la caiguda!!
Segueix lluitant Gladiador!!
Ens veiem a salou

RUBEN ha dit...

ÁNIMO TXAPELDUN!!!!!!

Encantado de haber conocido a agente como tú.

daniel leiva posadas ha dit...

animo crak!! txapeldum ! ahora a por el IM de austria no? yo ya pensando en Lanzarote del año que viene ,ja ja ¡tengo mono tio!