dimarts, 8 de juliol de 2008

Buscant sensacions.......!!!

Diumenge passat vaig ser al triatló Olímpic de Pont de Suert, primer cop que participava en aquesta prova.
Encara arrastrant molèsties , sobretot a la maleïda cadera, em llevo a les 04.30 h per enfilar els 270 km fins a Pont de Suert.


M'encanta córrer en llocs com aquests, és tot un paradís..............bonic de veritat.


Natació força bé, encara que seguim perdent entre 1-2' imcomprensiblement, que em permetria sortir de l'aigua amb gent del mateix nivell que el meu.


Bici molt bé, amb una mitjana de velocitat de 35,38 km/h, sense agafar cap grup, tota l'estona sòl, excepte la segona volta que enganxo un parell, però que els deixo al cap d'una estona.


Carrera: circuit dur dur..........dur, però preciós, s'ha de ser valent per organizar un circuit d'aquestes característiques, amb una pujadeta "hors categorié" ( m'he passat una mica) que em permet anar al trin tran sense parar de córrer. El pitjor eren les baixades, la cadera anava fent "cronc, cronc.."


Acabo molt bé, disfrutant de la prova com mai, i amb ganes de quedar-me una estoneta més per aquesta terra. Ai Jesús........., que fots tu per Barcelona , amb el que tens aqui dalt ?


natació: 29:53 h
ciclisme 1:07 h
carrera 0:57 h
total: 2:35:28 h


Per cert, m'ho vaig passar genial intentant atrapar al Dani i Carles, encara que lotioplanxa aquell dia estava massa fort, i l'altre per poc no va poder ser, encara que per ell només era un test. Felicitats a l'amic Oscar, el vaig passar en bici, però no li vaig treure suficient per a que al km 5 m'adelantés..........bona cursa, oblidant definitivament el seu maleït 2.007.


Menció especial també per la Oli i la Imma ( las chicas son guerreras.....!!!)

Fotos: Gabri Cardeñosa

1 comentari:

Carles B. ha dit...

Un plaer trobar-te per allà dalt!!! Si que va estar bé el dia si... realemten maco... A verue si coincidim més que aquest any la cosa està complicada....