dijous, 3 de juliol de 2008

La darrera transició


Diumenge passat, mentre jo caminava els meus darrers km a Banyoles, el teu cor deixava de impulsar-te com ho havia fet hores abans, i volia emportar-te ben amunt, allà on diuen que algun dia tots hi anirem.

Vaig arribar a meta amb el meu fill, i al veure i preguntar el que passava, vaig intentar allunyar-me d'aquell situació de nervis i cares angoixades, i al mateix moment que m'allunyava, desitjava de tot cor que també tot fós només un susto.

Les notícies ens anaven arribant durant la mateixa tarde, i al dia següent també, i tots t'ajudavem a fer força empenyent cada cop més i més fort............sabiem que era dur, però sabiem que tu volies, .....tots ho voliem !!!

Finalment, no va poder ser, vas fer la teva darrera transició...........i ens va entristir molt, vas marxar sense dir res, en silenci..............amb les darreres gotes de suor d'aquell calurós diumenge recorrent el teu cos.............bon viatge Toni, esperans.............algun dia vindrem a fer aquella transició que no vam poder fer junts aqui baix............per sempre més !!!

Diumenge vinent, fés un cop d'ull a Pont de Suert, molts arribarem a meta i mirarem aqui dalt on ets tu........

Una forta abraçada a tota la teva familia i tos els teus amics.