dijous, 3 de juliol de 2008

Seguim endavant !!!

Hola amics/gues:

Fa molts de dies que no actualitzava el blog, molèsties a les cervicals i sobretot a la cadera, fruit de la caiguda de l'Ironcat, m'havien fet replantejar fins aquesta setmana el que resta de temporada.

Després de Salou, i la retirada durant l'escalfament a Balaguer degut a la contractura que portava al coll, havien fet minvar les meves ganes per seguir endavant......però bé, només han estat uns dies una mica "de baixón", i d'aturada d'entrenaments per veure si ficava el meu cos al seu lloc, res que no pugui curar-se, i tenir ganes un altre cop d'estar amb tots volsatres a la línia de sortida.

Diumenge passat vaig ser al B de Banyoles, amb un resultat estrepitós, fent els darrers 12 km caminant, degut al dolor que tenia a la cadera, més concretament, al cap del fèmur, que arrastro des de l'Ironcat, i que em va permetre comprovar que per tirades llargues de cursa a peu, encara no estic recuperat. Per això, i em sap molt de greu, he renunciat a la Cursa del Llop d'aquest cap de setmana i al Doble Olímpic de Banyoles. Però, si no em fa molt de mal la cadera, espero estar diumenge a l'Olímpic de Pont de Suert.



Us deixo unes fotos fetes per la dona del Robert, Laura, i l'Eva Fontecha ( moltes gràcies a les dues).





2 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Gràcies a tu..per ser com ets!!
Varen patir al no veure't més al run!!
El teu nen un encant!!..prota del meu blog!!
Gràcies pel suport a Balaguer..llàstima perdreme'l!!

daniel leiva posadas ha dit...

HEY joan marc , me han dicho que viste un delfin debajo del agua con un chip no? que tal compañero!! al final no corro en VITORIA!! si vas disfrutala ,tiene muy buena pinta ,yo estoy enamorao del pantano de Vitoria ,tengo muy buenos recuerdos !!