dilluns, 25 d’agost de 2008

10 anys...del triatló de Xerta !!!

Qui ho diria, ja han passat deu anys des de que a Carlos i a Horta els va passar pel cap aquesta brillant idea, i que 10 anys després siguem més de 100 participants a la línia de sortida, i podem comprovar amb il.lusió que al duatló infantil ja hi són la segona generació de molts de nosaltres, amb el dubut l'any vinent de l'Aleix, que de ben segur gaudirà de la prova i de la bosseta de "xuxes" que els donen un cop finalitzat.

Per part meva, molt bona cursa, a pesar del que he entrenat aquest estiu, natació amb molta picardia, btt sòlida i ràpida, fent la pujada amb una molt bona cadència, inclús adelantant a algun participant que al començament m'havien passat com a "míssils" ( ai.........l'experiència es fa notar), i una cursa a peu molt consistent ( a pesar del primer km massa ràpid...bé, ràpid no.........com un boig !!!), i perdent 2 llocs a favor de Martí Soriano ( impossible de seguir, molt bé Martí !!!) i del gran amic Manolo Audí, que en el moment de passar-me m'ajuda a incrementar el meu ritme, i aconsegueixo "apegar-me" a distància d'ell per només treure'm 4 segons al final. Durant aquest segment, un any més passo a Tonyo Vallés, al mateix punt que l'any passat, cosa que ell havia fet abans durant la btt, quan moments abans de la baixada, em passava i s'embalaba cap abaix en busca de la transició, i jo m'acollonia i ni m'atrevia a seguir-lo. Un parell més de participants més vaig adelantar durant la cursa a peu.
Molt content, perquè torno a ser competitiu, i perquè he recuperat sensacions que feia mesos que no tenia.
Per cert, i com a data curiosa.......el mateix temps en meta i la mateixa posició que l'any passat: 0:51 h i el 24è.


(Fotos: organització)
Instants abans de la sortida del duatló infantil........Boldú Junior concentrat !!!

Sortida......!!!

En ple esforç.........

J.Lluís Horta i Carlos Gracià, els organitzadors, arribant a meta celebrant els 10 anys de la prova.....felicitats !!!

Sortida del duatló per als més petitets............


Classificacions finals



Masters de l'Univers : Tonyo Vallés, Enric Boldú, jo i Manolo Audí ( foto. E.Boldú)

2 comentaris:

robert mayoral ha dit...

m'han dit que va haver pique inter club, no??? molt bon resultat, per tu no pasen els anys....això sí preparat que del duatló al triatló del teu petit hi va molt poquet, així que en breu et fotrà canya....la meva espero que trigui una mica més....

Alex ha dit...

De tal palo tal astilla!!
Feliçitats amic!!
Una abraçada ben forta