diumenge, 9 de novembre de 2008

Hem fet el cim !!!


Hem fet el cim...


Oé, oé, oeeeee......


Avui, després de dinar, Aleix i jo ens hem animat a pujar un petit turó a la vora d'Amposta, més conegut com Montsianell. No em pensava que a la seva edat l'Aleix fos capaç d'arribar-hi, però com sempre fan els més petits, m'ha sorprés clarament i hem asollit el cim després d'una bona pujada per la sendera que et porta fins a dalt. Ell s'ho ha passat d'allò més bé.....i jo, bé, que us haig de dir...crec que encara més.

Aprofitant-nos de la darrera llum del dia, hem pogut divisar en un dia esplèndid, des de l'Ametlla de Mar, recorrent tota la costa amb la mirada fins tot el delta, el riu, barra del trabucador, les llacunes i de les dues badies del delta....tot un plaer per el sentit de la vista.

Hem rematat l'excurssió amb un petit berenar a base d'entrepà de formatge més suquet de préssec...............una tarde perfecta !!!

5 comentaris:

sprintcraig ha dit...

I jo que em pensava que ens veuriem a Salou... :-)) i tu pujant muntanyes... gaudeix.

Manu ha dit...

Ep, felicitats i amunt!

Que ens sortirà al pare, aquest vailet, al final!

marcel.z ha dit...

Volia felicitar-te pel teu blog, és el millor que he vist.
El post amb el teu fill que m´ha semblat molt autentic.
Penso que son molt bons els teus articles i sobretot com et comuniques.
Enhorabona Joan Marc!!!

Jordi Antolí Gil ha dit...

joan marc,
no has fet el montsianell...era el Montsialeix.
felicitats!
em va alegrar parlar una estoneta amb tu l´altre dia i veure q ja estàs "al solc" dels entrenos tot i la faena

mos veem

jag75

Joan Marc ha dit...

moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.
Per cert,..... Marcel Z., ets qui em penso qui ets? o només és un pseudònim ?