dimarts, 4 de novembre de 2008

Juliantxu !!!








Dissabte passat, vaig aprofitar i em vaig desplaçar fins València, per veure in situ a Julian Sanz, en la seva temptativa de rècord de 24 hores non stop en velòdrom.

Independement del resultat, que penso que va ser molt positiu per ser el primer intent en aquestes condicions, vaig poder disfrutar de l'esforç de Julian donant voltes i voltes de 250 m com si fos un hamster mateix, i també vaig gaudir del magnífic equip que portava al seu costat, tan el seu preparador Aitor, com Iñaki, Gontzo, Oskar, la seva dona, metge...etc, estan atents en qualsevol moment i durant....24 hores.

Era curiós com qualsevol soroll anormal dins al velòdrom, ens feia girar ràpidament el nostre cap en busca de la figura de Julian a veure que li havia passat, també em va sorprendre l'exactitut i coordinació que va demostrar l'equip en les parades de 1'20"-1'30" que feia cada 4 hores, cadasqun d'ells concentrat en la seva tasca espe´cífica, deixant que Julian només pensés en dona-li als pedals el més temps possible i el més ràpid possible.

Va ser per mi, una demostració de gent d'una altra "pasta", feta per fer possible que els reptes personals d'algunes persones siguin el més fàcils possibles...........Zorionak !!!!

Espero poder estar també present en la propera temptativa..............felicitats Julian !!!