dijous, 8 de gener de 2009

Entrenaments 5-11 gener 2.009

dijous 08/01/09
Després de la segona parada pel costipat en 15 dies, torno a arrencar:

natació 0:40 h - 1.800 : 800 escalf ( buscant sensacions) + 600 manoples + 2 x 100 R 10"+ 200 soltant
carrera 0:28 h - 5 km: amb més ganes que res, però amb un fred extrem que aqui no estem acostumats. Em preocupa el fred i el costipat que he tingut, i corro poquet i suau. 144 ppm av.

Començo el tractament que em va anar tan bé l'hivern passat pels costipats , prenen Imnunoferon . Diumenge vull ser a la línia de sortida de la Mitja de Sitges. Si, heu llegit bé...a la línia de sortida, a la d'arribada no ho tinc tan clar.

divendres 09/01/09
natació 1:10 h - 3.300 m : molt bon entreno, responent bé a tots els blocs. 600 escalf + 6 x 150 ( 100 crl + 50 punt mort) + 6 x 50 respirant cada 6 ( hipòxia) R10" + 10 x 75 ritmes 1-2-3 ( 1 molt suau / 2 a ritme / 3 fort ) R 10" + 400 manoples estirant llarg + 4 x 25 tranferint trebball manoples R 5" + 250 soltant estils

ciclisme 1:30 h "rodillo". A migdia, i en un fred que pelava, i plovent, no era avui un bon dia per sortir per la carretera, així que.....Flaix FM i metxaaaa !!!!

dissabte 10/01/09
ciclisme BTT 2:26 h - 48 km: em desperto i comença a parar de ploure, tot ben banyat, amb un fred que pela...........decideixo agafar la btt i no la de carretera. Suau, suau..que demà hi ha mitja.
gimnàs 0:45 h, molts estiraments, abd / lumbars... + natació 0:20 h - 1.000 m molt suaus, sense enterarme'n.

I per la tarde, ens allarguem al poblet de Tivissa a jugar amb la neu..........


diumenge 11/01/09

carrera 1:59 h - 21 km: Mitja Marató de Sitges.....fatal, patètic, ridícul espantós, quina vergonya, sembla mentida que a aquestes alçades encarem estem així...........no calen més adjectius ni comentaris. A entrenar la carrera a peu ja mateix......ahir em vaig sentir molt ridícul, i estic emprenyat en mi mateix.

3 comentaris:

vice sport ha dit...

jejeje digues que si! tu alla al peu del canyó... després ja es veurà com va tot jeje

Jo utilitzo un refrany que a cada carrera em ve al cap quan estic a la linia de sortida:

Arrancada de caballo andaluz, llegada de burro manchego.

Sort i a veure si ens veiem a la mitja de granollers ;)

robert mayoral ha dit...

ok! doncs ens veiem el diumenge, `possiblement fem un grupet sub 1.45, o sigui poquet menys, si t'animes...

Ramon Bernaldo ha dit...

aquest any SÍ
una abraçada