dimarts, 3 de febrer de 2009

entrenaments 02-08 febrer 2.009

dilluns 02/02/09
vaig totalment coix, i em fa mal,.....molt de mal......no sé que deu ser............5 x 10' de gel durant el dia, almenys em deixa pedalar amb normalitat
ciclisme 3:20 h - "rodillo"......super-rallada del dia, de la setmana i del mes.............3:20 h de rodillo, tragant-me un parell de Hawaii's pel DVD. 113 ppm av.

dimarts 03/02/09
segueixo igual que ahir, gel + gel + gel +................
gimnàs 1:30 h, circuit de força 5 x 9 x 30 Temps de treball 40" / temps recup 10" ( escurço 10 " de recup.) Afegeixo 400 abd. de més dels que feia durant el circuit.

dimecres 04/02/09
despertador 06:30 h....per anar a nedar...ufffffffffff.....el peu em fot un mal que no em deixa quasi ni caminar.........passo de la piscina....quina mala hòstia portaré tot el dia avui................trucaré a la fisio a veure que podem fer ( o no fer). 3 mesos per l'Ironcat.....ay, ay, ayyyyyyyy............ !!!

ciclisme 2:33 h- 70 km : curiosament en bici no em noto el peu, només al moment de ficar i treure el peu del pedal, i en algun moment quan em fico de peus a sobre la bici.............o sigui, res d'aixecar-se, ni de treure els peus cada 2 x 3....a rodarrr !!! 138 ppm av - 27, 45 km/h

dijous 05/02/09
dia boig a la feina, que afegint a l'estat del peu, acabem el dia sense fer res de res.

divendres 06/02/09
seguim amb la bogeria laboral, que s'acabarà, si no passa res, el proper dijous.....i seguim sense fer res de res.
Visita a la fisio, diagnòstic?.....a vore si sóc capaç d'explicar-ho per a que s'entengui: inflamació d'un dels tendons que uneixen dos ossos ( no recordo el nom) de la zona frontal-lateral del peu, juntament amb la planta del peu tota contracturada i hipertensa. a més, els flexors tibials també una mica inflamats..................tot degut possiblement a les noves pantilles ( 1a. hipòtesi). Bé, seguirem amb una setmana sense córrer, amb banys de contrast, compex, ultrasons.....i 2-3 sessions més de fisio..................paciència.
Gràcies a tots els que meu enviat un email aquesta setmana o meu trucat, cadasqun d'ells m'ha fet sentir una mica millor..............gràcies a tots.
disssabte 07/02/09
descans total
diumenge 08/02/09
ciclisme 2:07 h - 46 km . Forta ventada, i juntament amb Ramón, decidim sortir amb la btt. Moments de fort vent, i que anem capejant com podem. Al final 2 horetes, i matem el cuquet del diumenge.131 ppm av.
Acabo amb el peu tocat, li dedico una bona estona a estirar-lo bé, i li sumo 2 sessions de Compex.

4 comentaris:

jag75 ha dit...

ei,
espero que no sigui greu
una abraçada

Byk ha dit...

Hola Joan Marc, com va tot?? fa temps que no coincidim enlloc.. espero que lo del peu sigue una molèstia passatjera i que pronte estigues a tope!! cuida't i a vere si ens parlem..

jose maria ha dit...

Animo joan marc, escolta, si la setmana que ve estic en anims de matinar, igual dimecres sortiria a la piscina en vatros, ja te dire

robert mayoral ha dit...

setmana extranyai estressant, espero que et milloris aviat i que recuperis les bones sensacions als teus entrenaments ja mateix, una abraçada!