dilluns, 15 de juny de 2009

Ho sabia, ho sabia..........que tornaria !!!



Si ja ens ho diuen la gent gran: -ai fill meu, vigila que tot es torna a posar de moda, i si no d'aqui uns anys ja ho veuràs-.

I així mateix, resulta que la marca d'ulleres Oakley, ha posat al mercat un nou model, anomenat Jupiter; bé, de fet l'hi han fet un re-styling a un model de l'any 1.992, i que mira per on, en tinc jo unes, les primeres Oakley que em vaig comprar aquell any olímpic.

Així que aquest estiu aniré fashion total (versió caducada)....recordant "aquells meravellosos anys" i repetint-me cada cop que mes les ficaré...............ho sabia, ho sabia.....que tornaria!!!!

3 comentaris:

PILU ha dit...

Et recordes, el dia que m'he les vaig possar per una festa, que tothom s'en reia de mí... sobretot de les ulleres, aveure si s'en donen conte, que la que estava a la onda era jo.Menys mal que no tires rès,i sempre tens els teus raconets.

Barón de Benta'ko Erreka ha dit...

Lechón, esas no son las FROGSKIN de toda la vida (1985 o así)

Joan Marc ha dit...

cierto amigo Aitor, son las frogskin, pero con el re-styling que le han hecho, las han bautizado ahora como Júpiter

Un Abrazo