dijous, 11 de juny de 2009

Tonight, Tonight, Tonight, Tonight I wanna be with you tonight!

No, no us estic invitant a res aquesta nit...simplement que porto uns dies que no paro de tatarejar aquesta cançó...si, molts de vosaltres segur que ja sabeu de que us estic parlant, i els que no ho sabeu encara..............a què us sona si us dic...Formentera, cervesa, ell, elles, platja, festa, bon rotllet....

Això últim és el que em dona aquesta canço, dels suecs Billie the vision & the dancers, "Summercat", canço del 2.004 que ara descobrim aqui gràcies a l'espot de TV d'una coneguda marca de cervesa. Potser els entesos ja fa uns anys que la coneixen, però com jo no ho sóc ( entés en música, només m'agrada i punt.)

Els/les que tinguin la sort aquest estiu de passar uns dies a aquesta illa, ja poden anar ambientant-se amb l'espot que he trobat sencer i que us inserto aquí mateix..........Tonight, Tonight, Tonight I wanna be with you tonight !!!!


3 comentaris:

TRI-CAS ha dit...

Como va ese pie??? Recuperando seguro!!!!

Una cosita tu hijo es un artista y dibuja muy bien te ha hecho mas guapo de lo que eres!!!!jejejeje...
Abras11111!!!!!

tricarles ha dit...

ja ja ja!!!! que bo, mentre llegeixo aquesta entrada sona la cançoneta per la radio...

Una forta abraçada i a fotre-li canya al peu!!!!!!

PILU ha dit...

Tranqui, que l'únic que provarem serà la cervesa.