dilluns, 2 de novembre de 2009

Retorn























Ara, potser llegint aquest post, alguns entendreu de que anava això del 2 i del 1. Com un compta enrrera ben curt ( millor hagués estat començar des de 5), però mira per on ho vaig escurçar i fer-ho des del 2....i tot això per què? Doncs per començar de nou, tornar al "ruedo", ficar-me un pitrall 8 mesos després.....en que moltes coses han passat....moltes, massa i tot, però bé, tornem a ser aqui.....per seguir amb el viatge.

I res millor que tornar-hi ben a prop de casa............a l'Ironterra, que aquest cop comprenia 1.3 km de natació, 60 km de btt i 14 km de cursa a peu, recorrent la magnífica Barra del Trabucador i la badia dels Alfacs.
La natació molt bé, rapideta, rapideta.....................ja se sap, quan estàs dins al mogollón sempre vas una mica més ràpid del que toca. L'aigua plana com un plat, dia perfecte per nedar, i Benja estirant-se els cabells de la ràbia que tenia pobre ( vaig pensar en ell mentre nedava).

La btt una bogeria, vaig sortir intentant adivinar sobre la marxa els nivells dels participants, i vaig poder enllaçar ja a la primera volta amb un grupet. I quin grupet !!! l'integravem uns 8 , i anàvem com a bojos , fent relleus, la gent tocant la roda del de davant, alguna rebatuda memorable, portavem una argentina que havia moments que ens feia anar de cul..., i aixi vaig aguantar 4 voltes, fins que al veure que el pulsòmetre no baixava de 165-170 ppm vaig decidir voluntàriament abandonar el grupet, per almenys fer la ultima volta tranquil, i soltant cames....però ja havia fet tard, anava tocat de cames, i ja només pensava en els 14 km de carrera.
Acabo la bici, i tinc 1.5 h de descans, menjo lleuger, plàtan, aigua, orxata i mig powerbar, no tinc ganes de començar en la panxa molt plena...aprofito per estirar-me un ratet, estirar una mica, i comentar la jugada amb Pili... que havia baixat a fer pic-nic i admirar els "altres" cossos més ben guarnits que pupulaven per allí.

La carrera a peu comença amb bones sensacions, però només van durar 3 km, a partir d'allí veient que no anava ni en rodes, i que per molt que intentés aguantar algun grupet, soc incapaç d'anar a menys de 5'/km............i a sobre al km 4 em desunflo del tot.................i m'instal-lo en un ritme ridícul però sense cap pretensió més que la d'acabar................amb el cap ben alt.

M'instal-lo en posicions de "farolillo rojo", però no em preocupa, el meu objectiu es acabar després de 8 mesos sense ficar-me un dorsal................i em mentalitzo per aixi fer-ho. Agafo un ritme de Verano Azul versió Piraña, i em passa la darrera participant, i miro detras i hòstiaaaaaa..............el cotxe escombra !!!, ara si que ja l'hem cardat noi....vaig l'ultim. Bé, cap problema, el cap ben alt.............a què hem vingut? a acabar , no? Pos au mano..............espavila.........que fas tard. El sol caient, jo pel mig del Trabucador.......lalalalalalrarlalalalalala............que bonic ( kamaku diuen els de més a dalt del Francolí), si....si...si...molt bonic, però vaig lúltim. Em venen al cap les vegades que he acompanyat a l'ultim de l'Ironcat, i penso...mira per on...........el mateix però en posicions diferents, abans dins al cotxe, ara aqui corrent.

Arribo a meta, i 20 metres abans Aleix em vé a rebre, i em dona un feix de floretes que havia recollit per alli i em diu: per a tu papa !!! joderrrrrrr...............gallina de piel.............igualet que a Hawaii quan arribes...jajaja...............arribo a meta, l'speaker s'enssanya amb el meu nom recordant la posició ( maldito roedor ).............però jo content, de veritat, molt content.......no m'importava la posició de la carrera........m'importava arribar sencer...i que el peu respongués al 100 %.........o sigui que objectiu complit !!!


A la classificació combinada vaig obtenir millor posicions, gràcies a la natació i sobretot a la bici.
Gràcies als/les que em vau animar...de veritat...s'agraeix molt i molt.

Seguim endavant........sempre endavant.

5 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Quina ilu veure't de curt!!!..i sobretot disfrutar de la teva careta durant tota la prova!!MOLTES FELICITATS, REI!!!

Jordi ha dit...

Felicitats per el RETORN!!!!!!!

Ja saps al maig tenim una cita.... i el 20 d'aquest mes també... a veure si posso en marxa el soparet de la gamilliga aquesta nit!!!!

Salutis, i una forta abraçada, campió!!!

Anònim ha dit...

tillykke JM!

Supporter!

jose maria ha dit...

IEP que a la general no vas fer l'últim, no digues mentireeeees. Vinga que prompte estaràs ben fort, la proxima? Abans de l'IRONCAT ens n'hem de buscar alguna.

Au!

jag75 ha dit...

com m´alegra llegir això!!!!

;)