dimecres, 30 de desembre de 2009

Entrenaments 28 desembre - 03 gener 2.010 (-21) "Adéu maleït 2.009"

Dilluns: 5,3 km de CCL en 30' + 20' de bici estàtica + 40' estiraments, tot amb la finalitat d'intentar recuperar les cames. Els 30' de carrera els acabo amb 10 x 50 rectes progressives les quals avui em sobraven.
Dimarts: DT
Dimecres: 5.000 m de piscina, amb 20 x 100 c/2' i 4 x 400 c/8' // 109 km de bici, a 27,8 km/h, amb 4 x 5' R5' entre umbrals i amb molta cadència. Definitivament em canvio la forquilla (em vaig equivocar al tallar la pipa i no puc pujar més el manillar, i la postura que porto ara és massa agressiva/aero i no m'acabo d'apaptar amb quasi 2.000 km fets.) + transició 0:21 h de carrera, per 3,5 km sense apretar gens ni mica, que demà toca Sant Silvestre.
Dijous: 56 km de bici, sense apretar, 2:05 h, pensant en la tarde i la SS. // Sant Silvestre de Tarragona, 9 km - 0:43:25 h, exactament -1' que al 2008. Content, bones sensacions, estirant-me des del km 2 Xavi Tomàs ( gràcies ), que menys mal que arrastra encara una lesió, sino al final em deixa i no el puc seguir. Vicent amb 36' no l'enssumo ni de lluny....està fora d'òrbita.
Divendres: 88 km bici, pujant el Coll de Som en un dia estrany pel poc trànsit a la carretera.3:17 h. Les cames em recorden que 15 h abans estaven corrent la SS de Tgna.
Dissabte: 16 km per la via Verda direcc.Sant Jaume, matí espectacular, ni una gota d'aire i les vistes al riu en un matí esplèndid de gener fan que a vegades em desconcentri dels ritmes i m'enfonso en els meus pensaments......1:33 h, ritme regeneratiu total !!!. Demà sortida en bici amb el Rayo Team.
Diumenge: 4:10 h -115 km. Sortim de Rasquera a primera hora en una rasca increïble, juntament amb Ramón Hdez. i Oriol Nomen. Baixem junts fins Tortosa, i a partir d'allí trenquem la colla. Pujo un tros més fins Xerta, i després fins la Sènia pel Mas. Matí fred, però al final s'arregla una mica el dia.
Resum setmanal
5.000 m natació / 368 km bici / 34 km carrera / 0:40 gimnàs
Hores setmanals 19:34 h