dimarts, 5 de gener de 2010

Entrenaments 04-10 Gener 2.010 (-20)

Dilluns: 2.100 m de piscina, regeneratiu 3 x 700.

Dimarts: 3.700 m , acabant amb un 3 x 600/40". Abans de començar ja m'enssumo una dura sessió, per culpa de la tarde d'ahir fent de bricomanía per casa ( fácil, sencillo y barato...). Efectivament, acabo com una espècie de armari empotrat i segurata de discoteca.....// 0:34 h de carrera i 4,5 km. Explossió total, només al començar ja notava que avui no, no era el dia....i efectivament, als 15' decideixo donar la volta, i amb el cos completament buit acabo rebentat del tot. Demà més.
Dimecres: 3:52 h ciclisme, 105 km. Amb dubtes al moment de sortir recordant com vaig acabar ahir, però les cames em responen i juntament amb J.Galiana ( bravo) i els Chaverri's, fem la volta de Som i l'allargo una mica fins la Ràpita i torno fins a casa. Contràriament a ahir, avui m'he notat "fort". El sopar i les 9 h de llit em sembla que em van deixar llest per avui.
Dijous: 0:59 h - 10,5 km. tarde infernal metereològicament parlant ( vent, pluja, fred...), però ens fem els valents ( Javi i jo) i a córrer una volta per l'Ampolla ( Platja de Capelo, Cap Roig...etc) // 1:20 h "rodillo", soltant les cames encartonades per culpa del fred. Porto dos dies que no acabo de recuperar bé, i em noto cansat, molt cansat......
Divendres: amb mostres evidents de cansament acumulat, decideixo agafar-me 2 dies com a mínim de descans total, ho necessito.
Dissabte: seguim de descans total.
Diumenge: s'aixeca un matí radiant, frescot però assoleiat. 18 km de carrera, encara que no cansat sóc incapaç de portar un ritme normal. Acabo en 1:46 h, i amb moltes preguntes de per què vaig així des de la Sant Silvestre.Per cert, els primers 6 km acompanyo a Pili a fer els seus pinitos en això de córrer ( bravo).
Resum setmanal
natació 5.800 m / 105 km ciclisme / 33 km carrera
hores setmanals 10:51 h