dimarts, 12 de gener de 2010

Entrenaments 11-17 gener 2.010 (-19)

Dilluns: 9 km de carrera fàcils. 52 ' en una tarde frescota encara.

Dimarts: 2.500 m d'aigua, amb un 2 x 300 final progressiu 0-300 perfecte. // 13 km de carrera, decidint a última hora refugiar-me baix teulada, i fent 1:15 h a una cinta de córrer fugint així de l'aigua que estava caient fora. No sé si odio més fer "rodillo" o córrer en una cinta, però ahir o feia això o no feia res, ja em vaig banyar prou la setmana passada.

Dimecres: 1:08 h "rodillo", blocs amb molta cadència i gran suada ( i matinada).A la tarde....toca el setè de caballeria !!! // 14 km de carrera, amb 4 x 200 rapidets en pendent i acabant amb 12' ràpids. Acabo un bloc de 4 dies seguits amb 54 km fets, que remataré dissabte amb entrenament a la pista. Les cames les tinc.......les cames? quines cames? ;)

Dijous: circuit peses al gimnàs, acabant amb força estiraments sobretot de tronc inf. i l'esquena que em comença a donar problemes.1,5 h.Coincideixo amb Ivan Querol, brillant finisher a Calella, explicant-me fil parranda com va anar la prova. A l'IC ens trobarem a la línia de sortida.
Divendres: 3.800 m de natació, amb un bloc interessant: 2 x 400/40" + 3 x 200/20" + 4 x 100/15" + 6 x 50/10". Pectorals recordant les peses d'ahir ( no sortien les agulletes al cap de 48 hores? ufffff....la que m'espera demà).
Dissabte: 15 km a la pista, amb 5 x 2.000 recup 3' ( 9'16'' / 9'06'' / 9'11" / 9'13" / 9'09" ). Després del desastre d'entrenaments a peu de l'altra setmana, avui he recuperat la confiança, no són grans temps, però per mi ara per ara em deixen força satisfets ( entre 4'33''-4'38''/km)
Diumenge: 98 km bici, sortint ja des de casa amb pluja ( però no fred) direcció Benicarló. Girem (amb X.Chaverri i J.Galiana) i un cop arribats a Amposta, acompanyo una estona més per la Carrova a Xavi. Arribo a casa amb 3:33 h, i amb la sorpresa de que em pensava que l'entrenament d'ahir em passaria factura, però ha estat al contrari. Alguna cosa debem estar fent bé....!!!
Resum setmanal
8.300 m natació / 98 km bici + 1:08 h rodillo / 51 km carrera / 1:30 gimnàs
Hores setmanals 14:24 h
Setmana bona, sobretot recuperant la confiança en la carrera després d'una setmana passada per oblidar tan per ritmes com sensacions, i amb un volum interessant de carrera (51 km) que li ha tocat pagar als pocs km de bici, però en bici hi ha temps encara, el meu punt feble (o el meu punt més feble de tots) s'ha de treballar molt a l'hivern, per després treure'n algun fruit més endavant. Nedant em trobo també molt bé, sense forçar però assimilant bé les sessions. Seguim endavant.....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Good day, sun shines!
There have been times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never thought that there weren't any need in large initial investment.
Nowadays, I feel good, I started to get real money.
It gets down to select a correct companion who utilizes your funds in a right way - that is incorporate it in real business, parts and divides the income with me.

You can ask, if there are such firms? I have to answer the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
[url=http://theblogmoney.com] Online investment blog[/url]