divendres, 29 de gener de 2010

He perdut les defenses


No us alarmeu, el que passa és que em sembla que aquesta setmana era una d'aquelles que cada hivern es repeteix en mi, i sembla ser que m'han abandonar les defenses, perquè entre la gastroenteritis que vaig agafar dilluns, i un cop mig recuperat el costipat que porto a sobre, aquestes, les que diuen que són defenses del nostre cos s'han agafat unes minivacances i m'han deixat sòl. Ara ja hauré de deixar de presumir entre la familia de que aquest hivern encara no m'havia costipat. Poca cosa faré aquesta setmana, sense agobiar-me i pensant en posar-me bé, a fer bondat que fora fà fred. Ah, per cert.....la cara de la foto no era la meva precisament a inicis de setmana.

1 comentari:

Isidro M ha dit...

Dons estem igual, jo tambe arrosego un costipat desde el dilluns. T'enviat un correu, no se t'haura arribat, ja em dius algo. Isidro