dimarts, 9 de febrer de 2010

Entrenaments 08-14 febrer 2.010 (-14)

Dilluns: 6 km de carrera regeneratius, baix una fina pluja que no molestava...Carregat de cames i molèsties als solis (?). 0:35 h.

Dimarts: 3.000 m de natació, 3x 1000. Molt fort avui nedant, els altres dos companys avui anaven tocats dels 4.000 m que van fer ahir, però han acabat bé. // 8 km carrera, a la pista i amb un vent de dalt infernal, fent 3 x 500 a 4'30" recuperant 1.500 m. El vent desvirtua el ritme, ajudant-me quan el portava a favor, i frenant-me quan el tenia de cara.

Dimecres: 2:30 h "rodillo", amb aquest vent no es pot sortir, i si algú ho fa ( que em consta que si) allà ell i la seva seguretat. // 3.500 m de natació, amb 2 x ( 12 x 100 tècnica i progressius) amb poques ganes i mal de cap per culpa del vent, però als 800 m arriba J.Galiana, i gràcies a ell puc completar l'entrenament. Gràcies !!!

Dijous: tocaven 22 km de carrera, però el fred i vent que fa al carrer em fan canviar de plans. 45 ' a la cinta + 25' abdominals / lumbars, etc... + 50 ' cinta: total 17 km

Divendres: 3.000 m de piscina, amb 12 x 25 estils, 16 x 25 progress. i 3 x 600 ( pales, aletes i casi Punt Mort).

Dissabte: DT

Diumenge:117 km de bici, en un matí gèlid i amb un costipat que no em deixa estar còmode dalt de la bici. Arribo pelat de fred.

Resum setmanal
9.500 m de natació / 117 km bici + 2:30 h rodillo / 31 km carrera / 0:25 h gimnàs
Hores setmanals 13:41 h.

2 comentaris:

jon ha dit...

ei Joan Marc no pares deus esta com un bou,soc Jonatan(MONTBIKE) tinc una cosa per tu si et va be la deixo on treballa la teva dona aquest any tornem a contar amb tu per la DUEXTREM pero competin no de col.laborador ok

Joan Marc ha dit...

ok, gràcies Jon, i si no passa res ja em pots preparar un dorsal per la Duextrem d'aquest any, la tinc al calendari
salut !!!