dimecres, 24 de febrer de 2010

Entrenaments 22-28 febrer 2.010 (-12)

Dilluns: 2.000 m totalment regeneratius, amb estils i "jugant" amb l'aigua.

Dimarts: 17 km de carrera, amb 2 x 4' / 4 x 8' . Em costa molt mantindre els últims blocs de 8' a ritme mig, per baix UAN, arrossegant encara els entrenaments de dissabte i diumege, que no he acabat de recuperar bé. Però això no és res amb el que m'espera encara esta setmana....Ah, per cert, de pujada per la via verda, magnífic paisatge amb la posta de sol i el Port damunt del riu...un que és afortunat !!!

Dimecres : 103 km bici - 3:43 h, sense importar ni agobiar-me amb el ritme, però sense voler-ho encara m'ha sortit una mitja decent. Força recuperat dels 17 km d'ahir.

Dijous: 3.600 m de natació, acabant l'entrenament amb el peu esquerre i bessò enrrampats...res greu. // 15 km de carrera, amb 4 x 1' forts i amb un parell d'esprints cap al final. Pesat de cames i lent, però visualitzant molts moments dins meu, passats i futurs.

Divendres: 1.600 m de piscina. Tocaven 3.700, però cap al 1.300 se m'enrrampa de nou (com ahir) la planta del peu esquerre i una part del bessó. Estiro i segueixo, però...........un altre cop. Torno a estirar...i a la tercera vegada decideixo abandonar per avui ( fa molt de mal i no vull nedar així).......llàstima, estava nedant molt fàcil. Un altre dia més...i millor. // 5,5 km de carrera, rodant suau per la gespa de la pista, amb molèsties encara a la planta del peu d'aquest matí, i també una mica irradiant al bessó esquerre. No em preocupa, però em manté alerta.

Dissabte: 133 km bici sense més, pensant ja amb la Mitja de demà.

Diumenge: Mitja Marató de Cambrils, sense forçar 1:45 h ( temps oficial 1:46:45, temps real 1:45 h ), content. Després 82 km en bici, metabolitzant bé les cames després de la mitja. Diumenge rodó !!!

Resum setmanal

Natació 7.200 m / 318 km bici / 59 km carrera
Hores setmanals 19:51 h