divendres, 5 de març de 2010

Entrenaments 01-07 març 2.010

Dilluns: DT

Dimarts: 3.400 m , amb uns interessants 4 x 3 x 100 ( sub 1'35") R 25''/2'25''

Dimecres: 1.500 de piscina, molt suaus, fent estils però tot molt suau. // Tocaven 100 km en bici, però la pluja em fa agafar la btt. 74 km tota l'estona amb pluja, fred...i acabo fet malbé, amb fred i el cos mal posat. Constants canvis en l'alçada de la tija. Arribo a casa pelat de fred.

Dijous: m'aixeco amb el genoll dret tocat, imagino que dels problemes d'ahir amb l'alçada de la tija de la btt. DT

Divendres: estic millor, però encara el genoll em fa anar una mica coix. DT

Dissabte: 110 km en 3:41 h, bona sortida amb ganes d'anar una mica ràpid. El genoll dalt de la bici no el noto, vorem demà en la sortida llarga a peu com respon. // 2.500 m natació, amb 15 x 100 c/1'55''.

Diumenge: 28,5 km de carrera. Surto des d'Amposta i m'allargo fins Campredó, on avui fan la Cursa de Muntanya. Vaig recorrent diferents punts del circuit veient a la gent i amics que hi corrien. En algun punt acompanyo un ratet a algú, i després torno cap a casa, ja que em quedaven 2 h de bici encara. En un dels punts conec a un dels voluntaris de la cursa, que em reconeix ell dient-me que segueix el meu bloc ( si no m'equivoco, crec que es diu Abel (??). Interessant xerrrada intentant arreglar el món dels nostres fills, jajaja.Salutacions) // Arribo a casa, em canvio i comença a ploure :( No m'ho penso molt, si no no sortiré, i enfilo cap a Xerta. 61 km suaus, regenerant les cames després de la carrera del matí. Arribo sencer del tot, i amb la sensació de que seguim anant pel bon camí.

Resum setmanal
7.400 m natació / 245 km bici / 28.5 km carrera
Hores setmanals 15:55 h.

Setmana una mica curta, degut a la parada de 3 dies, però al final les molèsties al genoll no han estat res. De la mateixa manera que van vindre, han marxat. Interessant entrenament el del diumenge amb 5:21 h entre carrera i bici.