dimarts, 11 de maig de 2010

Entrenaments 10-16 maig (-1)

Dilluns: DT
Dimarts: 1:47 h de bici, amb gran matinada inclosa, per fer 52 km amb 15' ràpids. Les cames estan com mai, responen perfectament encara que siguin les 06.30 h. Bones sensacions.....molt bones.
Dimecres: 7km suaus a primera hora del matí, amb la companyia agradable de Roland i J.Gisbert. Volteta de Parrot i un dia menys.
Dijous: 1.000 m natació........pim, pam.....La gent comença a estar nerviosa pel tema del vent que s'anuncia per dissabte. Però el que no saben és que hi ha una part del circuit en què és a favor.........negativisme vs positivisme !!! // 24 km de bici, comprovant que tot està a punt. Em lliuro d'un bon aiguat per 5'.
Divendres: 600 m piscina, per tocar algo d'aigua. Em despedeixo internament del carril núm. 4 de la piscina que m'ha vist fer més de 200 km aquest hivern, fins..............la setmana vinent. Ja està tot fet ( bé, ja fa dies...), aquesta tarde a recollir-ho tot, a saludar als amics i acabar de donar ambient a la festa de demà. Esteu tots convidats, cada alè, cada paraula, i cada gest us asseguro que m'ajudarà, a mi i a la resta de participants. Ara només falta afegir al post el resultat de demà.........gràcies a tots/es, de veritat gràcies moltes gràcies. Em queda molt poc, ho tinc a tocar............només falta el darrer esforç ( que no és poc), però a casa i envoltat de la familia i amics.......és molt més fàcil.
Gràcies Pili, gràcies Aleix, sabeu que us portaré tota l'estona dins meu. Com diu Josep, tan de bo un dia Aleix pugui dir ben alt:"...collons!!! el meu pare...!!!!"
I gràcies com no a Jaume ;), m'has guiat bé, ho has fet bé...has cregut en mi i jo en tu. Un binomi perfecte.
"Tingues sempre al cor la idea d'Itaca. Has d'arribar-hi, és el teu destí,però no forcis gens la travessia..."

3 comentaris:

Anònim ha dit...

descansa que dissabte ja és aquí.

Àlvar

Anònim ha dit...

SALUDOS DESDE LAS TIERRAS DE LA ORDEN DE CALATRAVA. NOS VEREMOS EN TU BONITA TIERRA PARA DISFRUTAR DEL IRONCAT. SALUDOS DE TXOMIN

Anònim ha dit...

molts d'anims i força per a demà...el gran dia en que es farà realitat un somni...espero la teva crònica en candeletes...per anar mentalitzant-me...algun dia i no molt llunyà l'he de fer.

pd.-reportatge fotogràfic no et faltarà...
Quico monteverde.