dilluns, 14 de juny de 2010

Un llop amb sabates de tacó

Amb Manolo i Ramón enmig d'un dels avituallaments. (Foto: Mauro)

Baixant pel Barranc de Fullola

El mànager ens tenia preparat orxata i coca cola fresqueta

Què hi ha més bonic que fer el que ens agrada amb amics ?? Res !!!

Dissabte passat vaig pagar la novatada, i pensant-me que no farien falta sabatilles de muntanya per fer la 2ona. etapa de la Cursa del Llop, els 32 km de muntanya entre Tortosa i l'Ampolla, vaig presentar-me a la línia de sortida amb les d'asfalt ben gastadetes i en la sola més fina que paper de fumar. Ayyyy.....no sé per a que tinc amics que em donen consells, quin cap el meu !!!

Menys mal que encara dins de tot, m'ho vaig passar com mai, i gràcies sobretot a Ramón Hdez. que va voler quedar-se en mi els últims kms. quan les plantes dels meus peus van dir prou. Gràcies Ramón, de veritat.

Ens hem proposat l'any vinent fer-la en millors condicions, sobretot ben calçats, i entrenant per muntanya (semblavem corderes coixes per aquelles baixades quan la gent que portàvem davant feia estona, de cop desapareixia quan el desnivell era favorable). Vam disfrutar com mai amb el grupet que solem entrenar per l'Ampolla ( ens feia falta Javi Cotaina, vam pensar molt en tu), amb David i Manolo, i vam disfrutar d'un dia personalment amb una calor moderada i unes vistes....bé, ja us ho podeu imaginar.

L'any vinent aniré millor calçat, no amb les sabates de tacó que protava.....és que on em pensava que anava?

Se'm oblidava...Enric Colomé i tota la gent de l'organització i voluntaris....FANTÀSTIC !!!