dijous, 22 de juliol de 2010

II Duextrem d'Amposta


Diumenge vinent, dia 25, es celebra la segona edició del Duextrem d'Amposta, que consisteix per als que no conegueu aquesta prova, en 20 km de cursa de muntanya + 53 km de btt.

L'any passat, degut a la intervenció quirúrgica del peu no hi vaig poder participar, i vaig ajudar a la gent de Montbike (organitzadors) com a voluntari. Però ja la prova em va enganxar des de fora l'any passat, i la tenia al punt de mira per al 2.010.

Amb un traçat espectacular i perquè no dir-ho, força exigent sobretot al segment de btt, em presentaré a la línia de sortida amb el simple objectiu d'acabar-la. La meva poca traça amb la btt, un recorregut força exigent sobretot a les baixades, i que l'estat de la meva Trek no és l'idoni per una cursa d'aquestes característiques, fan que em plantegi la prova com un repte més amb la mirada posada només a l'arribada a Amposta, sigui l'hora que sigui.

Donar l'enhorabona a la gent de Montbike, perquè el seu esforç i les ganes que hi han posat ( i les hores que han perdut) han fet que es consolide una atractiva prova a casa nostra, dins un marc com és la Serra del Montsià.

Per més informació: Duextrem Amposta