dimecres, 13 d’octubre de 2010

Marketing i publicitat


Un cop més, la marca d'ulleres Oakley ha donat lliçó d'una encertada estratègia de marketing avui 13 d'octubre del 2.010. Les veus en contra de la seva estratègia sortiran en el mateix moment que molts llegeixin aquest post, però ells, els de la marca americana, es basen en números, com qualsevol empresa, i jo n'he fet així ràpidament uns quants:

Un spot de 20 segons de TV a una de les cadenes d'àmbit nacional en horari de prime time costa entre 6.000 i 30.000 € . I ara venen els altres números...Quin cost en publicitat tindrien les imatges dels miners enterrats durant més de 2 mesos a Xile, sortint per veure la llum del sol de nou amb unes ulleres d'aquesta marca? I que aquestes imatges les veurem desenes de vegades aquests dies arreu de tot el món?

El que us havia dit, aquests ja van fer els números ( $$$$) quan les tasques de salvament van començar a rodar.........i els hi ha sortit bé.

Enhorabona al poble xilè, familiars dels miners i com no, a ells mateixos, avui tots veuran la llum del sol de nou. Això sí, Oakley els ajudarà una mica en el seu retorn...els seus propis beneficis en marketing també.